O firmie

PREMIUM MANAGEMENT SERVICES powstało, aby wspierać zarządy, rady nadzorcze i właścicieli w ich największych wyzwaniach strategicznych, oferując usługi dedykowane do ambitnych, dynamicznych i ekspansywnych przedsiębiorców, pragnących rozwijać się poza granicami swoich tradycyjnych rynków branżowych i geograficznych.

Zarówno firmy z Regionu Europy Środkowo-Wschodniej zdecydowane na lokalną, regionalną lub globalną ekspansję, jak i przedsiębiorstwa zachodnie, upatrujące szanse wzrostu w Europie Środkowo-Wschodniej lub Azji, należą do kręgu naszych klientów.

Siłą PREMIUM jest globalna sieć partnerów i kontaktów biznesowych.

PREMIUM wyróżnia unikalna skuteczność, oparta na praktycznym doświadczeniu w biznesie i absolutnym profesjonalizmie. Niezależnie od stażu i dorobku w doradztwie, od naszych współpracowników wymagamy doświadczenia w zarządzaniu operacyjnym i nadzorze na najwyższych szczeblach hierarchii przedsiębiorstw.

Jest to gwarancją zrozumienia potrzeb naszych klientów oraz praktycznych uwarunkowań wdrażania projektów strategicznych.

Wśród naszych klientów znajdują się zarówno firmy rodzinne o zasięgu międzynarodowym i globalnych ambicjach jak np. Grupa VOX z Poznania czy Grupa KAEFER z Bremy (Niemcy), ale także spółki giełdowe jak Grupa LOTOS (Petrobaltic SA) i Energoinstal SA czy Grupa Dragados (Polaqua SA) oraz mniejsze podmioty ukierunkowane na rozwój jak np. SPIN SA.

Założyciel i właściciel PREMIUM, Robert Skrobisz, wnosi do przedsiębiorstwa 25 lat międzynarodowego doświadczenia na rożnych szczeblach menadżerskich i w radach nadzorczych. Z poziomu Członka Zarządu kierował międzynarodowym koncernem z 20 tysiącami pracowników w ponad 50 krajach. Będąc odpowiedzialnym za ekspansję w Europie Wschodniej, Północnej, Regionie Kaspijskim, Chinach i na Tajwanie współtworzył czterokrotny wzrost obrotów i zatrudnienia przedsiębiorstwa przez 12 lat.

W naszym rozumieniu, jakość PREMIUM przejawia się w transferze najcenniejszego know-how, najlepszych praktyk z rożnych krajów i branż, bogatego doświadczenia oraz ich skutecznego zastosowania przy realizacji nawet najtrudniejszych i najbardziej odpowiedzialnych zadań. Miarą sukcesu nie jest dla nas przekazanie klientowi zbioru danych i analiz czy obszernych opracowań i memorandów, ale osiągnięcie razem z nim zamierzonych celów. Dlatego nasze zaangażowanie nie kończy się na opracowaniu rozwiązań, lecz aktywnie wspieramy klienta do końca ich wdrożenia, a jeśli sobie tego życzy, dzielimy z nim ryzyko inwestycyjne, angażując sie kapitałowo jako co-inwestor w oferowane projekty, w ramach Premium Inwestycje, co stanowi najlepszy dowód zaufania w skuteczność naszych działań.

Strategie i zmiany są wdrażane i realizowane przez ludzi stojących na czele przedsiębiorstw.

Zadania takie wymagają szczególnych umiejętności, doświadczenia i dystansu do aktualnej sytuacji przedsiębiorstwa. W zależności od potrzeb, zapewniamy więc odpowiedni Interim Management lub też przeprowadzamy bezpośrednie poszukiwania kandydata o adekwatnym profilu, jako Premium Interim & HR.

W ramach szerzenia wiedzy i wspierania rozwoju biznesu międzynarodowego, wydajemy, jako Premium Wydawnictwo, szczególnie zasługujące na to prace.